آخرین اخبار
کد مطلب: 126244
نامه ۳ هزار مداح به رهبر انقلاب/ تا ريشه‌کني کرونا در ميدان نبرد مي‌مانيم
تاریخ انتشار : 1399/01/26 11:05:59
نمایش : 1027
۳ هزار نفر از مداحان بسيجي و جامعه هيأت‌هاي مذهبي کشور به رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) پيرامون تبيينِ نقشه راهِ فعاليت‌هاي جهادگران در عرصه مواجهه با کرونا، نامه نوشتند .
به گزارش سلام لردگان، به نقل از خبرگزاري فارس، ۳هزار نفر از مداحان بسيجي و جامعه هيأت‌هاي مذهبي کشور به رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) پيرامون تبيينِ نقشه راهِ فعاليت‌هاي جهادگران در عرصه مواجهه با کرونا، نامه نوشتند.

متن نامه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي)

با سلام و تحيت و تجديد بيعت، با عنايت به رهنمودهاي حضرتعالي به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج) و تبيينِ نقشه راهِ فعاليت‌هاي جهادگران در عرصه مواجهه با کرونا، محضرتان معروض مي‌دارد. اين سخنان باعث تقويت اراده و قوت قلبي براي همه جامعه، خصوصاً فعالانِ جامعه ستايشگري و هيأت‌هاي مذهبي شد تا براي امروز و فرداي خويش ماموريت ويژه ذيل هدايت‌هاي مقام عظماي ولايت تعريف و نسبت به آن اهتمام ورزند.

خوشحاليم که در پيشگاه «حضرت ولي» عرض کنيم که به لطف آموزه‌هاي امام خميني(ره) و خطي که جناب‌تان ترسيم فرموده‌ايد، همدلي و هم افزايي مومنانه و باور به توانستن از پي خواستن، رسم الخط زندگي اجتماعي مردم شده است که جلوه‌هايي از اين زيست مومنانه را در ماجراي کرونا شاهد هستيم.

در همين راستا، اکنون مديران هيأت‌هاي مذهبي به همراه مادحين و ذاکرين در امر راه‌اندازي کارگاه توليد ماسک و اقلام ضدعفوني کننده در مساجد و حسينيه‌ها و نهادهاي مردمي، اقدام کرده‌اند و پويش «هيأت تعطيل‌بردار نيست»، «هر خانه يک هيأت» و تهيه بسته‌هاي معيشتي براي افراد ناتوان و سالمند در حال انجام است.

خوشحاليم که در اين روزهاي سخت، خدمت مقتداي‌مان عرض کنيم، تهديد کرونا به بستري براي تجلي دوباره فرهنگ ايثار در جامعه تبديل شد و سرفرازانه توانستيم به دنيا نشان دهيم که فرهنگ ايثار در اين ديار، جلوه عوض مي‌کند اما در قيد زمان و مکان نمي‌گنجد. ديروز دفاع مقدس بود با آن تجليات ناب و امروز در دفاع مقدس سلامت با اين جلوات الهي. ديروز سربازان، پاسداران و بسيجيان بودند و لباس خاکي، امروز کادر درماني هستند و رزمجامه‌اي سفيد براي روسفيدي فرهنگ انقلابي ايران. نقش‌ها عوض شد اما ماموريت همان است که بود و شيوه حمايت‌هاي مردمي هم بازخواني همان ستاد کمک به جبهه‌هاست که خاطرات ناب پيشين را جاني دوباره بخشيد.

باري، همان‌طور که حضرتعالي فرموديد؛ مقايسه رفتارهاي ملت ايران با رفتارهايي که در کشورهاي غربي رخ مي‌دهد نشان از واقعيت‌هاي متعالي تمدن ايراني اسلامي دارد که امپراطوري رسانه‌اي غرب همواره در صدد تحقير فرهنگ ما و بزک کردن فرهنگ خود بوده و مقاسيه فرهنگ رفتاري مردم و دولت در ايران با رفتار مردم و دولت‌هاي غربي نشان از نابساماني‌هاي اين جوامع و وحشي‌گري‌هاي اروپا و آمريکا در قبال ساير ملت‌هاي ضعيف جهان دارد.

جامعه ستايشگران مذهبي اعم از هيأت‌هاي مذهبي، ذاکرين و شاعران انقلابي، ضمن تجديد پيمان و عرض ارادت به مقتداي خويش، اعلام مي‌دارد که تا زمان ريشه‌کني اين ويروس منحوس از جامعه اسلامي با استقامت بر ارزش‌هاي انقلاب، تقويت باورها و روحيه مذهبي کشور و با فداکاري‌هاي ملت ايران در اين سنگر حضور خواهند داشت .ما آماده‌ايم بر اساس رهنمودهاي شما با گام‌هاي استوار نقش خود را در اين مقطع حساس ازتاريخِ کشور عزيزمان در کمک به مردم، افزايش اميد در جامعه و آرامش‌بخشي به آحاد مردم ايفا نماييم.

تعداد ذاکران هر استان به تفکيک در سازمان بسيج مداحان موجود است.

انتهاي پيام/

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس